glögg, rock och håriga snubbar!

Hejsan!

Jag ger nu min blogg en chans igen efter en tid av osocialt beteende.
Livet rullar på som vanligt.
Ungarna är på dagis, och jag & ante jobbar.
Lillkatten doris har fått kattungar, världens sötaste!
tre små söta tjejer och 2 söta små pojkar. Så nu är det full rullning på furubovägen 21.


Vad har hänt annars då?

Hmm, vi har varit i Hudik (närmare sagt Forsa) och hälsat på en efterlängtad Anna.
Vi var på hudikmarknaden och myste på hemma hos henne o tobbe. :)

I lördags var jag på receptbytarkväll. Jättetrevligt sällskap och god mat!

Nu på kvällskvisten har Jag, Ante och Jenny o Linnéa druckit glögg! Mycket gott!

Ska försöka uppdatera lite oftare.
Ha det så bra tills vi ses igen
Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

tills vi ses om nå år igen skulle du har skrivi ^^,

2011-10-04 @ 07:21:10
URL: http://www.njalla.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0