Schaaa!

Nej, dax för ett nytt inlägg då, har väl gått ett år nu ;) Å så är de väl bäst å då kanske, annars lär väl min kära vän Johanna tjöta öronen av mig.. haha! Puss på´re darling ;)

Ja, va händer??
Ungarna växer å blir stor, Hampus har blivit 3 år (!!!!) å Julia är 1 år (!!), jäsiken va tiden går fort må ja ju säga, va inte så länge sen Hampebus va en liten bäbis å låg i mammas famn å myste :) Dom går på dagis, eftersom ja har börjat jobba på Hedegården, de går bra, va lite jobbigt i början när man inte lärt sig riktigt, har ja fortfarande inte, känns som ja springer efter ordinare fortfarande, men de får dom tåla, tills ja känner mig helt van :) Gött att ha nå å göra om dagarna å som man får lite för i slutet av månaden :) Antegubben, han är ju bärgare han, lite tråkigt iböand kan ja ju säga, när han är borta, men de funkar ju de med!
Körkortet! Måste ja ta tag i, peppa, peppa peppa mig!! Åk ner å se till så att ja pluggar, haha, ja vill så gärna, men de är ju jag, Elin Kristina Lunnehed, noll motivation eller nånting..så seg så att de finns inte, kanske därför ja kallas sköldpaddan...haha

Har även kommit på att ja vill flytta härifrån ett tag, se nå nytt, lära känna nya människor, skulle va gött! Men de kan ju ändras fort.. kanske annat ljud i skällan imorrn! :)

Nej, nu är de dax för sömn, för ja börjar 7 imorrn...

De va allt för en stund, eller ett år... :)

Å just ja

Anna Viktoria Groth - Även fast du bor så långt bort, är du alltid mig nära i hjärtat VBBV! :)

Kram till er!



Olof Hampus å Julia Kristina Mercedes
Mamma älskar er över allt annat i hela världen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äntligen min älskade vän!! :) De va verkligen på tiden att de kom upp ett inlägg igen ;)

Dax att ta sig upp till funäs snart å umgås lite..........



Massa kärlek till dig vännen min!!! <3 Pusssss

2011-08-04 @ 22:45:20
Postat av: Åsa

Wooooho, ÄNTLIGEN ett inlägg;)

2011-08-05 @ 12:23:08
URL: http://Asapettersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0