Måndag, Monday, Montag

Japp, så idag var de Måndag, igen...fasiken va de går fort, å jäsiken va ja skriver i varje inlägg nästan att allting går fort..:P haha

Igår va ja iväg på scrapbooking kurs, å fy huun va kul de va, först tänkte ja att ja inte skulle vara där hela dan, fär de hade ja nog inte orkat, men vet ni, ja skulle kunna ha suttit kvar i minst 2-3 mer..haha:P
Nej fy faan va skojj! I början satt ja ju å små snegla på Anna, lite titt som tätt, för hon har alltid hjälpt mig å kommit me råd när ja har scrappat me henne...haha, men till slut kom ja väl igång...å hann göra två st t.o.m, som ja är mäkta stolt över...haha
de började 10 å sluta 5, så de va jussöm en hel dag, å sen på kvällen va vi upp till Laura på tårta, jättemumsig choklad tårta...

För övrigt ja har inte gjort så mkt mer, ja förutom de ja skrev i Lördags...

Utifall att de är nån som tror att ja är gravid eller nåe pga föregående inlägg om de ja skrev om man kunde älska nåt barn mer eller mindre, så är ja inte de. Lite små funderingar ja har bara.... för när ja skaffar en till barn, så vet  ja att ja kommer älska de lika mkt som ja älskar Hampus... nej nu slutar vi den här tråden, blir irriterad bara..

Ne nu ska ja käka lite, kika på HTG å sen till Lunnea å hjälpa henne me en tårta!

Pusshejs




Sötisälsklingen

Kommentarer
Postat av: stoffe

det var värst va du bloggar nu då! :) men det är bra!! keep up the good work!!!

2009-01-26 @ 12:52:08
Postat av: Carina

Gud sån lten Goknul... Ja den stora oxå.. Kjam

2009-01-26 @ 13:56:01
URL: http://www.nogg.se/casa
Postat av: Carina

Verkar vara en rolig kurs. Har aldrig provat..bara sett lite. Ja jag hörde farfar varit dit..skrev åt mej. Kul att han hälsa på.. Farmor e dålig på det. Kjam

2009-01-26 @ 14:02:25
URL: http://www.nogg.se/casa
Postat av: Camilla

Han är så snygg så... ja Hampus alltså ;) hihi.

Vi får ses nåt snart igen :)

Kramar till bästaste Kristina :)

2009-01-26 @ 14:32:06
URL: http://camillamedc.blogg.se/
Postat av: A

såg att du titta på mig men kristina jag tycker du va jätte duktig!!!!!!!verkligen jätte duktig.

Skit i alla folk att de orka hålla på de e de som har problem. De va många som trodde vi skulle ha barn för vi flytta till större sjukt kramar på dig

2009-01-26 @ 15:42:00
URL: http://www.nogg.se/mysannna
Postat av: kicki

hej! va duktig du är på att uppdatera :)bra där!! men på fredag är det vi som bakar tycker jag! krama hampus från mig :)

2009-01-26 @ 18:08:51
Postat av: anna

Hoppas att allt är bra med er!!!!! Kramiz anna och barnen

Vad söt han är dit lilltroll!!!!!

2009-01-28 @ 10:51:34
Postat av: Rosita

Man älskar alla sina barn lika mycket, men barnen är inte lika kramgoa tillbaks....

2009-01-28 @ 19:44:29
URL: http://www.hedeinfo.se
Postat av: Alexandra

Sikken liten snygging i skjorta =)

Nu har jag i stort sett flyttat men det e lite kvar att göra i lägenheten plus att sigge ska med. Ha det bäst. kram kram

2009-01-30 @ 12:58:12
Postat av: mari

jaha....nu har jag skrivit jättemycket som du kan läsa MEN vad ska jag läsa då?

2009-01-30 @ 16:33:02
URL: http://memari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0