Lördag

Japp så var de Lördag, jäsiken va fort veckorna går... nästan så man inte hinner med...å Hampebus växer snabbt han med, nu förstår ja va folk menar när dom säger att man ska ta vara på tiden när dom är nyfödd... tyckte de inte va så länge sen Hampus va de, men hallå eller, han är för huun 7 månader snart...min lilla buse.!:)

Idag är farfar här å hälsar på, märktes att Hampus börjar känna igen folk nu, flinade upp  när han såg vem som klev in:)  Vi har tänkt beställa från grillen idag, eller vi å vi, jag, jag orkar inte tänka på nån mat, faan blir ju nästan samma varje dag...middagstips någon?

Å ja har kört ny skotern idag å, faan va skojj!!! Vill ut en lång sväng nån dag, jätte länge sen man va i väg... å så klart är de en YAMAHA, absolut bäst märket:) Åh jo Stoffe, de är de!!!:)

En sak till ja inte förstår...om man har flera barn, kan man älska nån mer eller mindre då? Ja menar, precis som om min mamma skulle älskar typ Linn eller Olivia mer än nån annan av oss, nej jag vet att mamma älskar oss alla lika mkt, över allt annat i hela världen å jorden som hon jämt säger...:) Men äh, ja blir bara lite fundersam på de där... jaja..skit samma

Å på Måndag fyller Linnea år, alltså Lunnea, hon blir ju stora tjejen då ju hela 20 år...:) så då ska man dit å gratta:)
Å Hannah imorrn, Grattis på dig med!:)

Igår var de begravning på Pelle, jättefint va de, spela Nirvana.. Vila I Frid nu, å Ta hand om varandra där uppe!


Jaja, ska väl vara lite social kanske...


Ha´de bäst..så får va se nästa gång ja uppdaterar!

Ante å Hampus<3

Kramkram

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag älskar dig storasyster<3

2009-01-24 @ 18:10:44
Postat av: madde

Jag hade lite funderingar när jag var gravid om jag kunde älska någon lika mycket som tindra, det kunde jag!!! Så jag hävdar att man kan älska dom lika mycket :)

2009-01-24 @ 20:24:19
Postat av: Anna

Jag trodde inte att man kunde älska det andra barnet lika mycket, men det gör man!!!

Kramiz anna och barnen

2009-01-24 @ 21:00:44
Postat av: stoffe

du får fan vänta på en långtur tills ja kommer!!! vilket borde bli här i feb nån gång så du kan gott vänta tycker ja :):):)

2009-01-25 @ 02:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0