Japp

Idag är de Lördag, vilket innebär att ja ska städa lite(ja, för ovanlighetens skull), vänta på min käre fjant som är ute å åker skoter( ny skotern måste han ju prova)  sen ska va iväg till Lunnea, som har ett litet kalajs idag, skojjsigt. Hampebus ska va me sina mostrar, Linnea å Olivia, blir lite bus där skulle ja tro..:)

Jättetrött är ja idag, somna inte förrns 4 i natt, sen vakna Hampus å ville ha mat kl 9..så, nå mkt sömn har de inte blivit..får väl ta mig en liten powernap senare idag så man blir pigg tills kvällen...hoppas de blir trevligt ikväll, men de kommer de nog bli:)


Ne nu vet ja inte mer va ja ska skriva

Kanske blir lite imorrn...

I say good day!

Kommentarer
Postat av: Linnea

inte så mycket bus blir det nog inte..

men smuuuk & pussaaar :)

2009-01-31 @ 14:56:44
Postat av: Camilla

Har du möblerat om i vardagsrummet kanske ;) hehe. Hoppas allt är bra med Hampebus :) Natalie är hos mormor och morfar idag, så jag och Andeas är faktiskt lite rastlösa, haha! Vi hörs vännen. Kramar

2009-01-31 @ 15:50:12
URL: http://camillamedc.blogg.se/
Postat av: A

Hej hej när skulle du komma då=) sitter ju här å väntar med kaffekokaren i gång kram

2009-02-01 @ 11:42:36
URL: http://www.nogg.se/mysannna
Postat av: A

se där ja!=) hade du kul igår?

2009-02-01 @ 16:53:56
Postat av: AG



du är utmanad i min blogg hi hi

2009-02-06 @ 09:37:22
URL: http://www.nogg.se/mysannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0