Hej hopp

Tänkte de va dax för en uppdatering, så tyckte även Lunnea, så de är väl bäst de då:P

Helgen har ja inte gjort s¨å mkt, Fredagen möblera vi om i vardagsrummet ( ja, jag är en sån som gillar att möblera om hela tiden, åtminstonde en gång i månaden) å så va Lallu å Micke här...Vi myste på å pratade lite, trevligt trevligt..
Lördagen gjorde vi inte så mkt, ja å Plins va ute å gick, hälsade på Jenny å lilla bäbis...han är så liten å söt!! Kan inte minnas att Hampus har vart så lite....på kvällen kom jimpa ner med älggryta som vi käka, riktigt gott va de!  sen åkte  ja me han upp till Lallu. Jag, Lallu, Jenny å Anna satt å spela TP Musik, skit kul! Å nått glas vin, va jätte mysigt!
 
Nu i veckan har ja inte gjort så mkt, vart hemma, vart till Sveg me Kicki... å i Fredags fick vi ju besök av Millan å Natalie, Maddelinus å Isabelle å Maria å Felix, va jättetrevligt! å Camilla hade baka såna underbara muffins, som va hur goo som helst!!! Skulle gärna vilja anställa henne som min egna personliga bakerska;) Eller va säger du Camilla???:P

Nu har ja en son brevid mig som sitter i sin gåstol å jätteflinar till mig, han är allt för underbar min lilla pöjk! Är så glad att du är min Hampebus!!!

Faan vissa folk i den här byn förstår man sig faan inte på...kom här å komma??? Ähh fjöll!

Å sen vill ja bara säga till alla mina vänner att ja tkr om er hur mkt som helst, å är glad att ni finns!!!

Å nu Kicki ska vi plugga båda två så vi klarar  oss nästa gång;)


Nej nu ska vi käka, är lite hungrig!

Ha´de bäst!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Linnéa

JAG kan baka lite jag också nån dag och kika förbi:P

2009-01-18 @ 19:45:28
URL: http://langstroem.blogg.se/
Postat av: camilla

ÄNTLIGEN en uppdatering :) de var på tiden hörru, hihi! Tack för senast, det var verkligen trevligt. Men borde hända oftare. Natalie och Felix slocknade i bilen innan vi hade kommit hem, jobbigt att leka :P Personlig bakerska.. hmm, jag får fundera på saken ;) Ha det gott världens bästa kristina, du är så GOOOOO vännen! Puss på Hampebus!

KRAMAR

2009-01-18 @ 20:47:11
URL: http://camillamedc.blogg.se/
Postat av: kicki

ja det tycker jag vi ska göra. förhoppningsvis så har jag fått en bok att läsa innan nästa gång :)

vi får ta och plugga tillsammans nån dag.

2009-01-18 @ 22:00:02
Postat av: Linnea

Nemen Grattis till uppdateringen :)

2009-01-19 @ 15:10:32
URL: http://ninea.blogg.se/
Postat av: Linn

Ett diplom till kristina Lunnehed som har skrivit i sin blogg:o) Woow

2009-01-19 @ 15:44:19
URL: http://liniiz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0