Utmaning

Utmanad
av: www.jajson.blogg.se

Regler:

1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!


7 sanningar om mig:

1. Ja känner mig ensam ganska mycket
2. Är en riktig mammagris
3. Har dåligt självförtroende
4. Ja tror ofta att folk inte tycker om mig
5. hatar folksamlingar
6. Har väldigt dåligt minne
7. Mumlar ofta

Jag utmanar:  Linn, Jenny, Linnea, Olivia, Mari, Kicki, Anna Groth

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ja, ja ska men ja gör de sen(Y) haha

2009-02-18 @ 16:51:48
Postat av: Camilla

Du vet att det är bara att höra av dig om du och Hampus vill ha sällskap nån gång... så kommer vi ner :) Å inte ska du känna dig ensam heller..! Förresten så är du VÄRLDENS BÄSTA KRISTINA!!! Så go och snäll :) kramar om vännen

2009-02-18 @ 18:03:13
URL: http://camillamedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0