Take Me Away, Far Away

Jaha Torsdag, veckorna bara susar fram, hinner inte riktigt med.... Idag ställde sig Hampus upp helt för första gången, han börjar bli stor nu....mammas lilla gubbe:) Du Å Ja Hampus! ( Får väl ja lära han å säga "Du å Ja Mamma) :)


Annars så händer inte så mkt, i vaknar, är hos mamma eller nån annan, eller så är vi bara hemma.. Känner mig mest ledsen å nere hela tiden nu...vet inte varför, elle ja liten del av de hela vet ja väl men... man känner sig jussöm helt tom, gråtfärdig...jadajadajada...synd att man inte riktigt kan prata av sig....alla skulle nog behöva de skulle ja tro..
 Jaja skit samma!

I helgen vet ja inte riktigt va som händer, Anna har dragit hem till Huddik hon, å ja å Kakan ska väl kika på Bolt... Men sen vet ja inte riktigt..

Yeye nu ska ja ut å leta en nyckel så ja kan skruva isär sängen, ska möblera om hade ja tänkt, å bäst å passa på när ja har mina superstarka systrar här som hjälper mig...:P hahah


Men nu har ja uppat lite!

Skulle vilja på Ac/dc, men ni som är där kan ju njuta lite åt mig!!!!


Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Kram på dig!

2009-02-19 @ 23:43:15
URL: http://cariningridelisabeth.blogg.se/
Postat av: Rosita

KRAM Du ska inte vara ledsen. Jag gissar att det är hormonerna.

2009-02-20 @ 17:50:48
URL: http://www.hedeinfo.se
Postat av: me

Men lilla vännen...vet att det är kämpigt ibland men varför kan du inte bara slå en pling då??? Du vet ju vart vi finns och vi ställer alltid upp på er, det hoppas jag att du vet...annars vet du det nu. Stor kram till dig med MYCKET styrka i.

Smuk/från "moster"

Mobbro smukar också om dig.

2009-02-25 @ 22:14:52
URL: http://memari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0