Tis 16/9

idag har ja inte gjort så mkt, bara vart hemma å myst med Hampus, gos killen min:)
Efter middagen blev de maräng swiss med Pörtan å Karin, gött, men mättande.

Med huset går de bara bra, trivs som huun, de är så mysigt...får lite ilningar i ryggen bara när ja ä nere själv på kvällen, ja är så mesig, ja vet, menmen.

Ja på fredag fyller lillsyster yster å älsklingen år...ante ska få en mobil, men alicia vet ja inte riktigt, men de ordnar sig..

Va inne på micke´s sida, å han hade satt in ett klipp på Hootenanny Singers, så nu har ja laddat ner massa låtar med dom å sitter å lyssnar, så härligt, åker direkt tillbaka till barndomen när pappa sitter där å sjunger med eller när man är i Lunnäset en härlig sommarkväll å sitter ute å lyssnar på dom, sikken nostalgi tripp:)

En av låtarna som dom sjunger heter Lilla Vackra Anna, när ja hör den tänker ja på min farmor, hon va Lilla Vackra Anna hon:)

Iaf så växer Hampus, lillkillen min är över 2 månader, tänka sig för ett år sen hade man inte en aning om de här, men nu kan ja inte förstå hur ja har kunnat leva utan honom, min lilla guldklimp!


Kommentarer
Postat av: vicky

Vilket charmtroll.. =) Han är sååå söt.. =) Kram

2008-09-17 @ 05:09:46
URL: http://vildavickan.blogg.se/
Postat av: madde

vilken snygging :)

2008-09-17 @ 07:27:29
URL: http://mhaglund.bloggagratis.se
Postat av: carro

Du har blivit utmanad..kika på min blogg :)

pussen

2008-09-17 @ 12:50:37
URL: http://lilja85.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0