Måndag

Jaha idag har ja inte gjort så mkt, spelat wii me mina syskon, eller ja de är väl mest dom som har spelat... jätteroligt är de iaf:D Lallu å Anna va här på lite kaffe, sen efter dom hade åkt så kom Karin å Pörty å ville ha en kopp innan dom åkte hem... Sen blev de middag, korv å makaroner, bara för att ja har sån jävla dålig fantasi så de typ blir nåt me pasta 6 dagar i veckan eller nåt, haha...så middags tips tas gärna emot, dock enkla eftersom ja suger på att laga mat! haha
Efter middagen,eller ja under middagen så kikade Jenny å Jerry förbi, me en liten present till Hampus:D Så imorrn, Jenny Winger, hoppas ja att de blir lite Alfapet!!!:D

Helgen har ja inte heller gjort så mkt, fredagen kommer ja faktiskt inte ihåg va ja gjorde, sånt himla dåligt minne nu för tiden...ja förstår inte.. lördagen va vi hos mor å far å grilla, mumsfilibaba säger ja bara! Söndagen lackade ja mitt nya köksbord, Ä N T L I G E N ett nytt köksbord!

Å  nu ska ja gå å lägga mig å smukas lite med min son!

So long








Kommentarer
Postat av: Erska

Man får gratulera för uppen :P va påtiden.=)

2008-09-23 @ 14:34:43
Postat av: Annelie

Vilken liten sötnos du har =) allt bra med dig nu för tiden?

2008-09-23 @ 16:15:45
URL: http://kramizen.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det är bara bra tack =)

2008-09-23 @ 16:17:26
URL: http://kramizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0