:)

Måste ju berätta att vi fick vårat internet idag, Ä N T L I G E N! Tog ju bara två veckor...

Nu på kvällskvisten har vi haft lite besök här, Jenny, Jerry, Kicki, Jim å Linzan va här å smaka på min sockerkaka ja gjorde idag, å Kicki hade me sig saffrans semlor, som va jättegoda, längtar till julen efter lussebullar nu:)
Sen blev de en raggar sväng på byn me Kicki å nu ska ja snart gå å lägga mig, måste ju upp, ska till SurSveget imorrn en sväng me Lallalu å Micke, Hampebus ska va me sin Morfar, tror de är hans favvis, flinar jämt å pratar med han:)

Yeye nu ska ja krypa till kojjs.

Ha´de

Kommentarer
Postat av: Carina Sandberg

Hmm... hoppas det var bra i Sveg. Jag skulle varit ledig i morgon...men tyvärr. Så nu blir det till att jobba 7 dagar den här veckan. Trist. Pussa på Hampus och kramelikram till dej och Ante.

2008-09-09 @ 19:12:13
URL: http://nogg.se/casa
Postat av: Vicky

Men duktig du är på att uppdatera bloggen.. :P Hoppas du gör de till en vana..:P Hihi Smukas på Hampebus åt mig.. :P KRAM

2008-09-10 @ 18:38:40
URL: http://vildavickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0