Tisdag

Jaha dax för en uppdatering nu då;)

Först å främst vill ja säga STORT GRATTIS till Camilla å Andreas för deras tjej:) Jätteroligt, snart kommer ja me:) haha

Igår va ja till barnmorskan, lyssna på bäbisens hjärta, sen har ja haft ett sånt tryck neråt å värk liknande mensvärk, så då undersökte hon mig å märkte att livmoderstappen va mjuk, å den ska egentligen kännas som en nästipp, så då blev ja sjukskriven till 19 maj, å då ska ja in å träffa en läkare å sen får vi se hur de blir... men bäbisen rör sig å snurrar runt så de är ju bra, en livlig liten krabat:)

Valborg gjorde ja inte så mkt, jag, kicki, linnea å alicia åkte till brasan å kika, dåligt i år tycker ja när de inte ens va nåe raketer..
Sen i helgen har ja suttit å kika på Terror på Elm Street, har inte haft så mkt för mig. På Söndagen for ja å Jenny å kika på Spruten, dum som vi var stod vi för nära första gången så då fick man sig en liten kalldusch haha...:)

Ante har börjat jobba skift den här veckan, å ska göra de 2 veckor till, börjar 13.30 å slutar 23.00, tråkigt tycker ja,
blir så långtråkigt då..men jaja..

Men nu ska dra..

Ha´de Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Har frågestund i min blogg, fråga gärna ngt, ;)

2008-05-06 @ 12:42:08
Postat av: Carina<3blivande farmor

Puss till dej och Ante... Och en stor åt bäbisen i magen...

2008-05-06 @ 14:08:40
URL: http://www.nogg.se/casa
Postat av: Felicia

Oj oj oj snart är de dags för dej oxå! Hehe! Va ROLIGT!!! :D Kul att du uppdaterar ! Du är lite dålig på de tycker ja! hmm ;P Kramar

2008-05-06 @ 19:03:18
URL: http://filisia.blogg.se
Postat av: Linnea

GRATTIS ÄNTLIGEN EN UPPDATERING! haha

2008-05-06 @ 19:49:21
URL: http://ninea.blogg.se
Postat av: kicki

bra med uppdateringen, men snart kommer jag hem igen å då vill jag ha en lite mer utförlig uppdatering. krammmmmmiz och zece hälsar pöss

2008-05-06 @ 20:08:28
Postat av: Vicky

Hej Hoppas du å er lille bäbis i magen mår bra.. =) Har du ingen magbild man ´kan få se..??? Är ju nyfiken ju.. =) Kram kram

2008-05-08 @ 02:28:41
Postat av: Camilla

Hej vännen!
Tack för grattulationen :)
Det är helt underbart att lilla bäbis är här...
Förlossningen gick jätte bra...
jag trodde det skulle vara värre.
Hoppas du mår bra... trots det där med sjukskrivningen.
Ta det lugnt nu vännen, så ska du se att din lilla plutt oxå kikar fram snart :)
Det är så underbart...kan inte förklara =)
Sköt om dig nu!
KRAMAR

2008-05-10 @ 19:49:04
URL: http://camillamedc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0