Lista

Några frågor


Reser helst till
:
Just nu skulle ja vilja till Högvålen eller Lunnäset!

tidning jag gillar:
Dags tidningarna

Favoritsite:
Bloggar

Fikar gärna på:
Hembygdsgården

Favoritbutik:
Ja säg de...hmm

Favoritfärg:
Blått å svart

Favoritmärke:
Inget spec

Favoritdjur:
Hund å katt

Stjärna jag vill träffa:
Skulle viljat träffa Freddie Mercury, men han är ju död tyvärr.

Motionerar:
Haha

Senaste fyndet:
Kommer inte ihåg

Fulaste färgen på kläder:
Gammel orange

Senast sedda film på bio
Music and Lyrics(med mitt uttal Linnea!) 

Senast köpta skiva:
Tror de va nån Ac/dc skiva..

Sparar till:
Mycket

Pålägg som gäller:
Ost och gurka.

Dagens dryck:
Vatten å Trocadero

Senaste boken du läste:
Ja säg de..

Senaste maträtten du åt:
Kycklingrulle

senaste klädesplagget du bar:
Mjukbyxa å linne

senaste repliken du yttrade:
Lilla hjärtapärtat

Senaste personen du träffade:
Hampus å Andreas

Senaste personen du pratade i telefon med:
Micke Picke

Senaste gången du sov
:
Inatt

Senaste saken du köpte:
Kycklingrulle

Vad har du gjort idag
:
Badat

Hur tidigt stiger du upp:

Olikt..

Vilken färg har du på håret:
Nånstans mellan brunt å svart....

Vad har du för färg på ögonen
:
Blå-Gröna

Är du uppväxt i stan eller på landet

Haha Hede 

Var har du ont:

Lite småvånt i ryggen

Kan du stå på händer:
Ja de tror ja nog..

Vad tycker du om idrott:
Ja, en del är roligt

Vad har du för klocka
Den på mobilen



 
Älsklingen

Kommentarer
Postat av: Linnea

Meeeeeeeeeeeeeeeeen ;)<3333

Jag älskar dig ändå min underbart KNÄPPA syster<3

2008-07-31 @ 11:19:00
URL: http://ninea.blogg.se/
Postat av: Olivia

Haha ditt uttalande ä helt fel.. xD

2008-07-31 @ 19:08:53
URL: http://lunnehed.blogg.se/
Postat av: Carro

Japp..jag kan sånt där (fast det är ju inte så svårt egentligen) och han e så fin eran lilla pajk =)

pussen och kramen

2008-08-02 @ 13:14:36
URL: http://www.lilja85.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0