31/7

Japp så va denna dag gjord..har ju inte gjort allt för mkt, donat på lite hemma, till mor å far en sväng, på campingen å inhandla parfym å ett par foppa till Ant...sen har micke, erica å lina vart här+ alla mina syskon förutom Disifisan..

Imorrn blir de iaf marknad å nån fika på Hembygdsgården, träffa Karin lite, å va me Lunnea en sväng.
Lördagen blir de antagligen grillning, sen vet ja inte så mkt mer..

Yeye, en liten uppdatering iaf..

Jo en sak! Ja längtar!:)

Älskar min Hampebus å min Ant

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jo, jag förstår att du längtar tills den 8 agusti, det gör jag med,

Men Kristina det är typ en vecka kvar, du får ta å lugna ner dig lite, jag kan faktiskt inte vara med dig heeela tiden, jag har ett liv jag med och jag måste få göra andra saker,





HAHAHAH 8D PUUSS PUUSS<3

2008-08-01 @ 15:17:03
URL: http://ninea.blogg.se/
Postat av: kicki

vad händer den 8 august då? nyfiken :)

2008-08-01 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0