Söndag

Idag håller ja å Linnea på å bakar bullar, py paan va de ska bli gott!
Å Helena har vart ner me gröt idag, å en alldeles egen kyckling bagge som ja ska sitta å smaska på i kväll, ska bli så underbart jävla gött!=) Så tack för de Helena, you made my day!=)

Flytten har gått smidig, så nu bor man inte på Inger Grannes väg längre utan på Furubovägen, i mitt alldeles egna hus=)
Så tack alla som hjälpte till me de, ni är GULD VÄRDA!=)

Nu ska man bara ta tag i de där förbannade körkortet, så jävla segt, men de ä gött när man väl har de! Så nu blir de till Sveg å plugga å köra me Olav...

Nej nu må ja hjälpa Linnea..Sen ska ja käka bullar=)

Ha´de
Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, du dom vart verkligen"" lyckade ;)



Älskar diiig storasyster<3

2008-08-31 @ 20:05:40
Postat av: Camilla

Åh vad härligt med eget hus :)

måste ju kännas hur bra som helst.

Jag och Natalie kommer ner och hälsar på någon dag :) Kika upp på familjecentrum på onsdag vettja.

Kramis

2008-08-31 @ 21:39:13
URL: http://camillamedc.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej hej.. Förstår att ni trivs i ert nya hus.. Och nybakta bullar är aldrig fel... Kommer snart och hälsar på. Måste göra ordning presenten.. Och det är lite mycke jobb just nu.. Men jag älskar er inte mindre för det. Kram kram

2008-09-03 @ 19:01:44
URL: http://nogg.se/casa
Postat av: Erika

Tackar!!! Tur att ni flyttade :) Jag har nog aldrig varit så nöjd med en lgh som nu...

Skönt för er, att äntligen få komma på plats i huset.

Kan tänka mig att de e toppen..

Hur mår lillkillen eran?



Ni är välkomna in om ni saknar lgh å Hyresvärden!!

Han är toppen. Ha de!

2008-09-05 @ 10:47:54
URL: http://ejkas.blogg.se/
Postat av: Anna G

kommer ner någon dag när alla vi har tid =)

2008-09-06 @ 15:05:37
URL: : http://www.nogg.se/mysannna
Postat av: Kicki

ja nu har jag uppdaterat, två gånger till och med. så nu finns det lite läsning. :) men nu får du också uppdatera... ska vi baka den där kakan sen nån dag förresten?

tack för igår också, trevligt med lite yatzy igen eller vad säger du?!

kram! å pussa hampus från mig!

2008-09-06 @ 23:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0