Torsdagen 17/5

Idag ska jag städa, fixa ihop, de har jag bestämt mig för...får se om jag lyckas nu då;) haha Inte världsbäst på att städa kanske?! Hehe

Moder, Fader + min syskon har vart här å druckit kaffe nu, å ätit nån kaka..inte så god, men dock den slant ner..hehe. Å Mormor min kika ner en sväng oxå, hon ä världens bästa människa, ingen som hon!

Nu har Theres kommit å, roligt å träffa henne, synd om na faktiskt..Jävla Idioter! Huvva!

Faan en del folk förstår man sig faktiskt inte på, skulle va roligt å förstå hur de tänker.
Ja menar, skärpning, ser dom inte själv hur jävla knäppt å patetiskt de verkar å får dom å se ut!?
Tänk å bara få va inne i huvet på de en hel dag, faan egentligen, va skoj man ska ha!:D haha
Jaja skit samma, egentligen ska man ju inte ens lägga ner energi å tänka på de överhuvudtaget..

Faan jag vill att nåe skojj ska hända nu snart! Längtar iaf till sommarn har kommit helt!

Ha´de bäst! Tjihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0